fredag 16 april 2010

Jobbarhelgen står för dörren.

Hej o god morgon!

Som rubriken säger så ska min helg fyllas med jobb, vilket känns riktigt bra faktiskt. Jag jobbar ju med fantastiska människor, o vi är ju som en liten familj :)
Jobbar kvällen idag o ska då passa på att hälsa på min kära far en sväng innan jobbet, o hoppas på att jag får mig en kopp kaffe eller två ;)

Igår var jag ju på stallet o fick ju rida söta Smurfen. Lektionen igår gick ut på att vi skulle rida öppna o slutna (man ska då ställa hästen åt höger eller vänster), o det gjorde vi på en stor volt. Härligt o få jobba på det viset med hästen, för man känner under lektionens gång att hästen bara blir mjukare mjukare. Så trots att svetten lackar o man känner sig ganska mör i kroppen när lektionen börja närma sig slutet, vill man bara fortsätta för att det är så jäkla kul. Och speciellt när det går så bra :)
Ser fram emot nästa helg då jag ska dit på "ridläger" fredag till lördag. Några ridpass, tre-rätters o övernattning med härligasate gänget :) Kommer att bli kanon!!!

Nää, nu måste jag ta tag i dagen. Frukost står först på listan :)
Ha det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar