tisdag 21 februari 2012

Härligt!!!

Imorse satt jag redo vid datorn o inväntade att klockan skulle slå 08.00. Som medlem i Naturkompaniets kundklubb hade jag fått mail om att rean startade då. O det bästa av allt var att med på rean fanns det jag tänkt köpa nu, nämligen denna fina bärstol :) 


Denna fast i svart :)


Och som om det inte var nog med att den var 700:- billigare så fick jag som kundmedlem ytterligare 15% rabatt :) Så då var det ju bara att handla :) O jag tror nog att min lilla krösa kommer att älska att få se världen från denna!!


*Kram Sara*

2 kommentarer:

  1. Fin...perfekt att passa på när det är rea.
    Lite nyfiken på hall-bilder...visa...


    Kram

    SvaraRadera
  2. Min Jesper tyckte inte om att sova så mycket på dagen när han var liten (var väll rädd att missa något) så han är nästan uppvuxen i en bärstol. Han tyckte det var perfekt att sitta där och hålla koll på vad brosan gjorde.

    SvaraRadera