torsdag 18 augusti 2011

Snart vardag

Idag är det torsdag, o bara några dagar återstår på Isaacs långa ledighet. För på tisdag är det dax för dagis igen efter två månaders ledigt. O då blir det lite nytt för min lilla prins. Han ska få börja på en ny avdelning, Nalle Puh, som är för lite äldre barn. Han får även med sig sina kompisar från Rosa Pantern, vilket är superbra. En sak till som är nytt inför höstens dagisstart är att han bara kommer gå 15 h/vecka, eller 5 h/dag tis-tor. O jag har förstått att min prins längtar efter att få börja på dagis o träffa sina kompisar :)


Isaacs dagisstart innebär oxå att vardagen verkligen är tillbaka, vilket jag tycker är skönt. Tycker att det är skönt med rutiner o det blir det ju inte så mycket av när alla är lediga o man mest går o skrotar runt. Men till veckan så blir det lite ordning igen :)


Så med bara några dagar kvar på denna "sommar" så tar jag o barnen en liten tripp till Indal ikväll o sover över där, jag o Indra tills imorron o Isaac får mysa tills på lördag med mormor o morfar. Imorron är tanken att vi ska ta med momma till skogs om vädret tillåter. Grilla korv o mys står på agendan.


Så vi får se hur det blir, men hoppas på det bästa :)


Ikväll är det fotbollsmatch oxå, så självklart ska vi gå o heja fram Indal till en seger.

HEJA INDAL!!!!






*Kram Sara*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar