lördag 10 december 2011

Wohoooo!!!!

Jaaaa!!! Nu har jag äntligen fått svaret jag gått o väntat på ett tag. Fast att jag visste att det skulle komma i mitten av december, så har jag väääntat :) Igår fick jag svar på min ansökan till skolan; O jag fixade det, JAG KOM IN!!!! :) Glädjen o lyckan över att ha klarat det är enorm :) Så från o med i januari har jag 3 år av studier framför mig, o jag är sjukt taggad för det!! Det enda som jag oroar mig för är hur i all sin dar jag ska klara av o sitta still o hur jag ska komma in i en bra studieteknik, men det löser sig nog...:)

 


*Kram Sara*

2 kommentarer:

  1. Klart det löser sig o det kommer att gå tokbra!! Då hoppas jag att jag kanske får dej som student framöver termin 2 då :-)
    O har jag några böcker som du behöver får du gärna låna!

    SvaraRadera