lördag 18 augusti 2012

HÖST...vill jag ha nu

Jag är ju, som många redan vet, en höst och vintermänniska. Jag bara älskar dessa årstider. O just nu är längtan efter hösten stor, och ska jag vara ärlig så har längtan funnits där ett tag redan :)
Nästa helg drar vi iväg till fjälls, o jag hoppas av hela mitt hjärta att jag kommer få en försmak av hösten, o alla dess härliga färger och klara luft. Ska iaf bli grymt härligt o mysigt på alla sätt o vis :)


Dessa kort visar verkligen hur fint o härligt det kan vara att få vandra på fjället. O min längtan dit blir bara större :) Men snart så :)


Idag så ska vi göra oss redo för ett besök in på Selånger marknad, där vi ska möta upp min käre mor. Det blir garanterat nån karusell för sonen, o nån lunch, men säkert oxå nått litet köp av lite pryttlar :)
Ha en bra dag, för det ska jag ha!!

*Kram Sara*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar