måndag 13 augusti 2012

Oj, nu har det hänt igen!

Jag har tagit mig en paus...igen... Men men så är det :) O som vanligt har det ju hänt en del sedan sist. Och för att ni ska slippa läsa en novell och jag inte ska behöva sitta här hela natten så tar jag det i punktform :)

* L-H har haft sin semester klart för i år, och redan jobbat 1 vecka
* Vi har vart en hel del i stugan o myst, fiskat, åkt båt o laddat batterierna
* Lilla I har börjat gått, och det går med en väldans fart nu
* Stora I har vart på äventyr med mormor och morfar och kusinerna ToT, o det pratas det mycket om
* Vi har varit en helg i Furuvik
* Vi har byggt en härlig altan, som nästan är klar
* Vi har jagat checkpoints
* Badat lite här och där
* Fiskat tillsammans med fam Edblom/Jonsson x flera
* Min föräldrarledighet är slut :(
* Jag har semester nu hela augusti, vilket känns bra då jag förlänger ledigheten :)
   Och att jag snart börjar jobba förtränger jag nån vecka till :)

Ja, det var väl det :)






*Kram Sara*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar