fredag 18 februari 2011

LEDIGT!!!

Har nu avverkat två av fem lediga dagar :)
Denna dag, som är fredag, gör jag ett litet gästspel på jobbet
mellan 16-20 :) Sedan fortsätter jag med två dagar till
i ledighetens tecken


Onsdagen hade jag lyxta till min ledighet med att låta prinsen gå på dagis,
o själv var jag bara hemma o myste på på morgonen, för att strax före
lunch åka till min fina vännina Anna. Där blev det
pannkakslunch o kaffe med massa surr *Kvalitetstid*

När jag hämtat I från dagis så var vi ute o skottade gården
och grävde en snökoja. Snökojan blev en hitt, men fick ju lyxa till den
med kyl, spis och ugn oxå för att prinsen skulle vara helt nöjd :)


Torsdagen började med att vi gick ut rätt så tidigt för att skotta, och leka i
kojan. Jag hade den stora äran att vara lilla pojken, o I var mamman.
O varje gång "mamma" gick på affären så skulle "lilla pojken"
grina för att han inte fick följa med :) O det var ingen idé o
försöka fuska :)

Efter utelek o tidig lunch så drog vi en sväng på erikshjälpen,
men inga fynd gjordes :(
Hem o stoppa prinsen i säng för en lite sömn, o då passade
jag på att avverka lite på min "att-göra-lista", och det mesta blev gjort :)

Har bara två saker kvar o det tänker jag fixa idag;
Städa prinsens rum och göra müsli.



I morgon om vädret, eller snarare temperaturen, är på våran sida

kan det kanske bli att vi tar skotern till Indal för att

vara med på familjedagen på Högstjärn. En familjedag som Indals skoterklubb

anordnar. Skulle ju vara supermysigt det :)

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar