lördag 5 mars 2011

Myslördag

Idag vaknade jag o prinsen väldigt tidigt,06:20, eller egentligen är det vanlig tid men man kan ju önska att man iaf fick o kunnde sova lite längre när det är helg :)

Vi hade tänkt oss en tur med skotern idag, men vi tyckte att det blåste lite för mycket. O med tanke på att I inte har några skoterglasögon än så uteslöt vi det. Istället blev det en tur till Indal o en familjedag i Högmans pulkbacke som skoterklubben ordnat. I hade ju tur :) morbror R var ju där med sin familj o han hade skotern med sig. Så lite skoter fick han ju åka ändå :) Pulka o stjärtlapp åkte han oxå för fulla muggar tillsammans med kusinerna. Tog lite bilder så det kommer, men imorron :)


Efter några timmar i Indal åkte vi hem o vilade lite. För att sedan börja styra upp för middagen, där min stora storebror skulle gästa oss. Han o L-H hade planerat en kväll tillsammans :) L-H och M är i skrivande stund på hockey, där de oxå tar sig nån öl i pauserna :) Sedan ska de ut på stan o rummla runt. Jag o prinsen har haft soffmys med godis, glass o pippifilm. Hur mysigt som helst <3 Har oxå laddat med en film som går i kärlekens tecken, då sånna filmer är bannlysta en kväll då sambon är hemma :) Så jag får passa på när jag får en kväll för mig själv :) Många bänkar sig säkert framför melodifestivalen, men jag hör inte till den skaran då jag tycker det är helt värdelöst. Deltävlingar hit o dit. Nää, då var det bättre förr när det var en tävling o vinnaren utsågs direkt. Så för min del vinner kärleksfilmen före melodifestivalen :)


Ha en fortsatt bra lördagkväll allesammans!!!


*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar