onsdag 26 oktober 2011

MBC- träning

MBC-träningen börjar lida mot sitt slut, endast tre pass kvar. I går så var det ingen träning, då Malin var bortrest. Så jag och  Cecilia bestämde redan förra veckan att vi kör ändå. Så sagt o gjort så hämtade jag upp henne efter lämning av stora I på dagis. Vi prommenerade i rask takt till scoutstugan, som för övrigt ligger så vackert till vid älven. Där körde vi passet från förra veckans MBC-träningar; stepups, dipps, plankan, masken mm mm, o så avslutade vi med en längre prommis i rask takt. Så totalt tränade vi i drygt 2 timmar. O jag kan bara säga att det är grymt skönt :) Idag har jag lite härlig träningsvärk i axlar o ben framförallt.
Det känns lite tråkigt att det snart är slut, o för min del kan jag kanske redan ha kört mitt sista pass. Har en son som idag efter dagis inte alls såg så pigg ut. O när vi tog tempen visade den på 39 grader. Så passet imorron känns som jag kan glömma :( Sedan nästa vecka är det skollov. Och eftersom I bara går 15 h/v så tillhör han den gruppen barn som har lov då skolbarnen har det. Det innebär för min del att träningen nästa vecka kanske inte heller blir av...Men men , det får vi se då :)
Det bästa med MBC-träningen är att jag har lärt mig att man kan utöva träningen ändå :) Det är bara jag själv som sätter gränserna :) Så även om jag inte kommer iväg på passen så kan jag köra på egen hand. Jag och Cecilia kommer att fortsätta köra med träningen. För jag har tur som har funnit min vän Cecilia, en tjej som älskar att träna o är grym på att peppa mig till träning :)

En länk till Mamma Boot Camp Sundsvall, om du är nyfiken på vad det är :) 

*Kram Sara*

1 kommentar:

  1. Kan inte stora I följa med nästa vecka då? Han kanske tycker det är väldigt kul att titta på mammorna när det gör en massa "konstiga saker".

    SvaraRadera