fredag 14 oktober 2011

En liten uppdatering :)

Idag när jag klev upp så var det lite smått kyligt inne, o kan gissa på att det är dax o höja elementsvärmen lite. För ute var det oxå kallt, -4,6 var det. Men det har ju varit så nu några dagar, o jag klagar inte :) HÄRLIGT!!! för det innebär ju att vi kommer lite närmare vintern o den härliga snön :)

Sitter i skrivande stund o väntar in lite besök i form av mina härliga vänner Malin och Helena, med sina kottar så klart :) Kaffe o en massa surr kan jag lova att det blir :) Men oxå en del bus för barnens del.

Idag är det ju även fredag o det innebär att helgen snart är här och att L-H slutar tidigare :) I helgen ska det sista höstfixet ute avverkas, men även en massa mys ska hinnas med. En utflykt till skogen måste vi oxå ta oss, då stora I ska tillverka några fina naturtavlor :) Idén har jag snott från dagis, o det ska bli kul o pyssla med dem :)
På söndag är det oxå dax för ännu ett pass i ishallen för stora I som går på skridskoskolan. O det tar sig!!
Han vågar mer o mer för varje gång, så snart åker han nog som en liten virvelvind där ute på isen.

Jaja, en liten uppdatering. Men det kommer nog mera :)

*Kram Sara* 

2 kommentarer:

  1. Låter som att det blev en mysig helg om ni han med allt du skrev att ni skulle göra. Kan du inte lägga ut en bild på konsverken som ska göras?

    SvaraRadera