torsdag 5 januari 2012

Mitt 2012

Vi är nu fem dagar in på det nya året, o jag tror att detta år kommer bli ett fantastiskt år. Jag ser fram emot det med stor förväntan. Lite saker som händer o lite som är inplanerat :)

Saker som händer 2012

*Börjar jobba 9/1 - men bara i 3 månader
*Börjar rider igen torsdag 12/1  -LÄNGTAR!!!
*16/1 börjar jag skolan - är sjukt taggad o tycker det ska bli superkul (o säkert lite tufft oxå)
*Stora I fyller 4 år - Mammas <3
*Ledig sommar med mina älskade barn - föräldrarledig
*Lilla I fyller 1 år - Mammas <3
*Lilla I börjar dagis till hösten - lite ångest

Lite planer för 2012

*Dop av lilla I - typ i februari
*En långhelg i Klimpfjäll tillsammans med J & A - blir i mars
*En tripp till Åre tillsammans med M & A - blir i mars/april
*En tur till Huvudstaden för att hälsa på A innan hon flyttar hem - blir i april/maj
*Sommarens semester går till Björkliden tillsammans med svärföräldrarna - ser fram emot det mycket
*Den årliga fjällvandringen i Storhogna med kärleken - september/oktober

Självklart ska huset få sin beskärda del av renovering o även ska fasaden bli färdigbytt o målad. Sedan blir det massa bus, mys o säkert en del konflikter oxå med familjen. Men det blir nog ett bra år iaf :)

* Kram Sara*

1 kommentar: