fredag 11 maj 2012

Fredag!!!

Äntligen fredag, o en bra start på den har det oxå varit :) Nog för att jag hellre skulle sovit lite längre än till 04:30, då lilla I tyckte det var morgon. Men lyckades iaf få henne att vara nöjd med att ligga kvar till 05:15 :)
Så efter en del kaffe, tidning o morgonmys med mina troll var vi redo för dagen vid 09:00. Vi drog på oss regnkläder o begav oss ut på en tur ner till BSK. Stora I cyklade dit o lilla I sov sött i vagnen. Väl där blev det lite bus o lek i den lilla lekparken, o jag passade även på att köra ett träningspass då stora I kommit igång med leken. Känns skönt o kroppen är piggare :)

Idag var planen att vi skulle få besök, men vi får se hur det blir...I em ska jag agera flygtaxi åt min stora storebror som ska ner till storstan. O några timmar senare ska vi åka o hämta hem min stora kärlek, till lika pappan i huset, som är på plåtslagarutb. i Katrineholm under veckorna nu i maj. Som vi längtar efter han!!!
Ska sätta lite fart o fixa lite hushållsysslor, så kanske det är lite mindre av dem i helgen :) Så nu ska här vikas tvätt = det värsta jag vet!!! O det är inte lite heller... :/ jaja, men snart är det gjort :)


*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar