lördag 19 maj 2012

Morgonstund...

...har guld i mun. Sägs det iaf :) Har ju en liten tös här hemma som är morgonpigg. O sedan jag gick på mammaledigt igen så har hon vaknat tidigt, dvs kring 05:00. Men några gånger har hon överraskat och bjudit på sovmorgon. Ja, o i min värld nu så är allt efter 05:00 sovmorgon, om så kl bara är 05:30 :)

Men så hände något...Hon började vakna kl 04:00!!! Mitt i natten, med andra ord!! Så när jag trodde att det skulle bli bättre, blev det helt plötsligt sämre. Så i dag har det gått en vecka med dessa tiiidiga mornar. Mamman gillar det inte, men lilla i tycker det är helt fantastiskt.
Har provat allt för att få hon att sova längre, men bara gått på nitar. Så nu har jag gett upp, o tänker att det är en del i utvecklingen och att det snart ger sig. Men jag skämms inte då jag säger att; JAG LÄNGTAR TILLS DET BLIR MÖRKARE IGEN!!!  Typ augusti, september skulle sitta fint nu :)

Ja, ja...Vad är väl en bal på slottet...osv osv


* Kram Sara*

1 kommentar:

  1. Skaffa en mörkläggninggardin på Ikea så får du mörker =)
    Jag vill inte ha mörker när jag kommer hem utan ljusa fina sommarkvällar ;)
    Hoppas att lilla fröken snart kommer på bättre tankar och sover till 6.00 iallafall.

    SvaraRadera