söndag 16 maj 2010

Söndag o ledig dag :)

Idag är det söndag o den dag utav nio som jag är ledig. Kan lova att det är superskönt, men hade varit mycket bättre om jag inte hade lovat att hålla i en PartyLite-visning. Så pga denna visning så har här städats o fejats, för att det som kommer inte ska få en smärre chock o allergiska besvär. O så klart när man ska vara värdinna o framgå med gott exempel så har jag oxå pracis gjort kladdkakemuffins som mina gäster ska få avnjuta till en god kopp kaffe :) Skulle gärna lägga ut en bild på mitt bak, o det kommer lovar jag, för de ser riktigt goda ut. Måste bara ta hjälp av min fantastiska sambo :)

Angåend min utmaning tillsammans med sambon så går det fantastiskt bra för mig, o jag tror att det går bra för han oxå :)

Om jag hinner efter kvällens ståhej så ska jag dra på mig mina nya fina joggingskor o ge mig ut på en liten runda. Vill verkligen komma igång igen efter en enveten förkylning som jag nu vunnit över :)

Nu ska jag fixa till köket efter baket o sen tror jag att det blir soffläge en stund innan det är dax för middag :) Så ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar