onsdag 12 maj 2010

Utmaning :)

Har utmanat min kära sambo; Inte äta godis fram till midsommar :)
Han var inte så intresserad att vara med, men jag intalar mig sj att han var superpositiv o taggad att anta utmaningen. Eller hur älskling ;)
O det här två första dagarna så har det gått bra för min del, så hoppas det fortsätter så :)

Har även haft min mamma här på lite övernattning o en dag med mys, o ett snabbt besök på Birsta med mathandling. Hon passade även I när jag var på utvecklingssamtal på dagis, o allt var bara bra med lilleman. En glad o positiv kille, mammas <3

Igår så gjorde jag o I en utflykt, vi tog bussen till Birsta. Nu kanske inte det här låter så stort o imponerande, men min lilla kille tyckte det var otroligt spännande o väldigt kul o imponerande :) Han ville åka mer. Denna utflykt gjordes eftersom han surrat om detta i många veckor; "Ika åka buss nart" har varit en stående replik så fort vi sett en buss :) Så jag kan lova att det var en nöjd kille som somnade gott igår.

Nä nu så blir det lite pyssel här hemma innan jag drar iväg på jobbet för en kväll i Indal. Så ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar