torsdag 21 oktober 2010

- 8,7 grader ute, and I love it!!!!!

Så många minusgrader var det ute imorse när jag o I klev upp där vid 6-snåret, o jag bara njuter :) Det är nära nu....SNÖÖÖÖ!!!!!

Idag så är vi lediga, jag o I. Få se vad vi hittar på??? Lovade ju prinsen i ett svagt ögonblick igår att vi skulle gå till lekparken, så det måste vi ju göra :) Måste även åka på kyrgårn o kika till grvarna som morfar ansvarar över, kanske det behövs lite ljung o granris där....?
Innan ridningen ikväll så ska kära svärfar hjälpa mig, rallybilen behöver nya sulor för att klara vintern :) Så däckbyte står oxå på dagens lista. Ska oxå hålla tummar o tår för att TIK vinner nere i Göteborg ikväll, skulle ju inte sitta fel med en vinst nu :)

Har nu på morgonen framkallat o beställt en hög med kort, har ju legat lite på latsidan vad det gäller det. Är ju en person som inte tycker om att ha korten på datorn bara, vill ju sitta hemma o kunna bläddra i högen av kort, osså klippa o klistra in dem i album så klart :)

Nä, nu ska jag fortsätta med de dagliga bestyren. Osså ska jag ju ladda inför den stundande jobbhelgen som ska spenderas på Solgården. Går på kl 11 imorron o går av söndag kl 20. Ha en bra helg!!!!

*Kram Sara*

3 kommentarer:

  1. Du är härlig du =)Alla andra dom gnäller för kylan men inte du,men håller med dej lite ,det är ju mysigt åxå =)

    SvaraRadera
  2. Jaa Cicci!!! Det är ju supermysigt :) Tänk att få kura in sig i en härlig halsduk, mössa o en varm o skön jacka när man går ut. O när man kommer in så kurar man i soffan med en filt, ljus o en brasa. Kram!!

    SvaraRadera
  3. Håller med dej...härligt med snö och lite kyla.
    Lite avis på dom söderut, där verkar det ju ha kommit lite!!
    Syns på lördag!

    Kram

    SvaraRadera