fredag 1 oktober 2010

Äntligen!!!

Nu är jag tillbaka :) Internet o telefon funkar, tack vare en bra telekille som hittade felet :) Har faktiskt saknat att blogga, o ibland har det ju varit saker som jag velat blogga om men inte kunnat. En sak som jag ska skriva om och som förtjänar ett eget inlägg är fjällresan som jag o L-H gjorde för två veckor sedan, så det kommer med bilder o text :)

Den här veckan har inte varit så innehållsrik; varit hemma o VAB:at måndag o tisdag då prinsen haft ögoninflammation, o onsdag o torsdag var lediga dagar, vilket blev extra återhämtning för I.
Igår så tog vi det lungt på fm, med bara en ombesiktning av rallybilen som ända måste. På em så hade vi bestämt med momma att vi skulle göra en tripp till skogen, som även svägerska o hennes småkottar följde med på. Vi hade det verkligen supermysigt. Vi kollade om det fanns några lingon att plocka, men tror att björnen hunnit före oss, eftersom vi såg massa björnbajs. Så istället plockade vi mossa, gran-, tall- och enris inför höstens dekorationer, o jag o J gick på svampjakt. Vi hittade en hel del svamp, men mer vill jag ju ha :) Vi avslutade denna underbara dag med fika, kaffe, macka o en gokaka. Nöjda o glada efter dagens skogstur packade vi in oss i bilen o for tillbaka till civilisationen.
Dagen avslutades med en kväll i stallet o en härlig timme på hästryggen :)

Nu vankas en helg med jobb för min del, o eftersom jag varit hemma sedan förra fredagen så känner jag att jag längtar efter att få jobba :) Sambo o son får roa sig på egen hand, vilket jag tror dom fixar galant!

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar