söndag 10 oktober 2010

Pysselkväll!!!

Igår när jag skulle jobba så fick I följa med upp till Indal, jag jobbade ju o L-H skulle på lagfest, o så skulle vi sova kvar där. I skulle få mysa med momma o moffa tills jag slutade jobbet, vilket de verkligen hade gjort :) Efter vi käkat supergod middag, rotmos o fläsklägg, så var det äntligen dax för det jag, mamma o svägerskan planerat för en tid; Pysselkväll!!!!!
Vi höll till hemma hos J, min svägerska, ute på deras inglasning. Även I o hans ena kusin, stora T, var med oss stortjejer :) O vad de små pysslade, liksom de vuxna :) Vi dukade upp med diverse pysseltillbehör, vilket blev en hel del. Det gjordes kransar, girlanger, hjärtan av både mossa o ståltråd, målades o klistrades. Det var då ingen brist på allster som skulle tillverkas. O här kommer lite bilder.






Mosshjärtanet pryder nu väggen på garaget, o senare i höst ska det sättas ljus i den :) Tror att det kommer bli superfint :)

Idag så var jag ledig. Så efter frukost o diverse morgonbestyr hemma hos mina päron, klädde vi på oss o gick till lekparken tillsammans med J o hennes kottar o hennes mamma. Där lektes det en stund i höstblåsten.


Tack min kära familj för en mysig o kreativ helg! Älskar er!!!

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar