onsdag 3 november 2010

Semester!

Japp det har jag nu, onsdag o torsdag, osså är jag ledig fredag - söndag :) Så fem dagar ledigt bara ändå tycker jag är helt fantastiskt!!! Har inget speciellt inplanerat, utan tar dagen som den kommer lite. Fast jag kom på att nu ljög jag lite, en sak är inplanerad; Shopping!!! Måste hitta mig nått nytt att ha på mig eftersom det vankas lite fest på lördag, 80-talskväll på Bergeforsparken :)

I måndags efter jobbet blev jag kvar i Indal. Jag o mamma skulle på inredningsparty hos Lena. Mysigt o göra nått annat en kväll :) O jag kan lova att det är tur att man har en spärr på hur mycket man kan handla. Är ju så sjukt mycket fina saker på dessa partyn. O jag hade lätt kunnat handla en massa ljuslycktor, som om jag inte redan hade nog.... :) Nä, denna gång köpte jag inga ljuslycktor, utan en jättefin ram, röda små hjärtan o dekorsten.

Bjuder på en bild som jag tog i januari, o jag kan lova att längtan till vinter, snö o rimmfrost är enorm :)

1 kommentar:

  1. Ha en skön ledighet!
    Själv så jobbar jag på...vaknade i morse med nackspärr ...


    Kramiz

    SvaraRadera