lördag 13 november 2010

SNÖÖÖÖ!!!

Som alla säkert redan sett så har ju det "vita guldet" kommit (snön), och hos mig o sonen är lyckan total :) Jag riktigt myser!! Älskar ju vintern o blir som barn på nytt. I onsdags när vi vaknade o såg all den härliga snön som kommit under natten, o få se hur I:s ögon tindrade av samma orsak det är ju bara för härligt :) Det första I frågad när han fortfarande kikade ut genom fönstret var om vi skulle åka skoter. Mammas hjärta o skotertokiga prins <3 Vi har nog aldrig kommit ut så tidigt en morron som då, 8:45 stog vi ute o kastade snö :) o skottade så klart :)
Sedan onsdag så har det ju kommit mera o jag bara älskar det :)

Helgen som nu är i full gång spenderar jag på jobbet. O det känns faktiskt bra o få jobba, har ju ett fantastiskt jobb... för det mesta iaf :) Vissa saker är ju roligare än andra :) Men att det är bra arbetskamrater o ett ganska så fritt jobb överväger allt det tråkiga.

Men ha en bra helg, för det har jag på Solgården :)

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar