måndag 20 juni 2011

Nedräkning!!

Den här tiden om en vecka har vi, om allt går enligt planen, fått myst med vårat lilla pyre i lite mer än tolv timmar :) Åååå, som vi längtar!!!! Att äntligen få veta vem det är som huserat i min lilla etta under dessa nio månader. Spännande!! För på måndag är det dax!!! Kl 06:30 ska vi vara inne på sjukhuset för att förberedas inför snittet som sker kl 08:00.

Så nu är det nedräkning hos fam Pettersson/Hallin.

Bara sju nätter till som jag behöver palla upp min valrossiga kropp med ett gäng kuddar, våndas över mina domnande höfter, springa på toa X antal gånger per natt, o vakna varje gång man försöker vända sig i sängen. Bara sex dagar till som jag behöver gå runt med denna mage o känna mig osmidig, för GUD vad smidig jag komma känna mig sedan :). Bara sex dagar till innan jag kan leka med I som han vill, o jag oxå för den delen. Bara sex dagar till o sedan kan jag sova på mage igen.


Sedan är det ju mycket som kommer med pyret. Men jag tycker nog att det ska bli bra mycket trevligare att vakna av en liten som vill ha mat om nätterna, eller bara vill ha närhet :)



Så om sex dagar har våran familj växt från att vara tre till att vi då är fyra (fem med Sixten så klart). O därmed har jag gjort mitt för att befolka denna planet :) Ska våran familj växa något mer så är det pga att vi skaffar nått djur; typ hund, katt, kanin, häst...... Men några fler barn blir det INTE!!!



*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar