tisdag 22 juni 2010

Midsommarveckan - måndag o tisdag

Två lediga dagar inledde denna midsommarvecka.

Måndagen blev en dag då det inte hände så mycket. Fönsterkillarna var här o gjorde färdigt, o fint blev det kan jag lova :)Sedan åkte jag o I till Orsil o fyndade lite sommarblommor, o ett stopp hos svärmor för kaffe på vägen hem. Efter middagen så styrde hela min underbara familj kosan mot Indal o fotboll, en match som slutade 4-4 med älskade sambon i mål <3

Tisdagen var bokad med ett besök hos fina Janet med kottar, o även Malin med kotte kom dit. Två av mina underbara barndomskompisar, som man tyvärr träffar allt för sällan. Men vi hann med bäbismys, kaffe, sol, god pajlunch, mera kaffe o en massa massa surr. Härligt att ses så o bara mysa en dag tycker jag :) Och Malin fick äntligen sin 30-års present av mig, typ 2 månader för sent....

Nu ska jag ta mig lite te o mysa ner mig i soffan en stund.

Kram Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar