lördag 10 juli 2010

Lite av varje :)

En vecka har snart passerat igen o det innebär att snart har jag SEMESTER!!!!
Men innan denna efterlängtade semester o härliga ledighet så är det några pass kvar att göra på jobbet. Jag avslutar med att verkligen köra på hårt, 7 dagar i rad för att sedan på torsdag den 15 juli kl 16:00 tacka för mig o gå hem för tre härliga och verkligen välbehövliga semesterveckor :) Sambon o sonen har redan semester, o jag är riktigt avis kan jag lova.

Veckan som gått har jag jobbat lite (mån o tis), o på tisdag så fick I vara hos mormor o morfar eftersom han o jag skulle sova kvar hos dom o sedan ut på lite äventyr på onsdagen tillsammans med mormor.
Vi styrde våran rallybil mot norraberget för lite bus, fika o massa annat skoj. Det mest traumatiska på hela dagen var när vi skulle gå o kika på kossorna o getterna,; Jag höll på att kliva på en HUGGORM!!!!! Jag kan lova att utan mammas varning om den krälande ormen hade jag gjort det, klivit på den alltså :) Mitt skrik hördes nog ända till länsgränsen o lite mer därtill, o chocken gjorde nog så att jag inte kunde njuta mer av denna underbara plats, till ytan vill säga. Så efter lite lunch styrde vi mot Birsta för inhandling av presenter till min sambo som fyller år i morron.
Denna dag resulterar nog i att besöken på norra blir lätträknade sommartid, o om jag mot förmodan ska åka dit så blir det storstövlar på för hela familjen, eller så besöker vi berget endast vintertid, typ julmarknaden :)

Nu kallar plikten! O dax att göra sig ett dagsverke igen.

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar