onsdag 28 juli 2010

Semestern fortsätter sin gilla gång, o jag njuter kan jag lova :) Första veckan avslutades med en helg i Sollefteå tillsammans med mina kära svärföräldrar. Jag o I myste i massor medans L-H o hans föräldrar var ute o golfade fre em o lör morgon.
Jag o I roade oss med att bada, läste sagor, åt glass, lekte i lekparken, gick prommisar o så fick mamman lite egentid då I knoppade in för natten (fre) o lunch(lör).I övrigt så åt vi gott o drack gott, spelade kort o gick på stan, kikade på rally o myste i massor :) Fyndade även ett litet tråg som jag ska ha som fruktfat, visar bild när det är klart :)
På väg hem så for vi förbi Kramfors o Dollar, där hittade vi lite bra att ha-grejor :) Väl hemma så slöade vi lite för att sedan åka förbi goda vänner för lite surr o kaffe :) På kvällen så smaskade vi godis o kikade på vampyrer o varulvar i ljuset av en massa ljus.

Början på denna vecka har varit lugn o lite seg, med ett födelsedagsfirande av svärfar på måndagen.
Igår så var jag o I till Indal o myste med momma o moffen o så var vi ju en sväng till gammoffen som vanligt :) Väl hemma så blev det lite rensning för mig både i rabbatten o grusgången, som mer eller mindre är helt överväxt. Vad kan det bero på tro.... :)
Idag har vi som plan att fortsätta med pysslet på huset, måla, spika, såga o en massa mer rensning :)

Ikväll så blir det fotboll i Indal för att heja fram laget i mitt hjärta, hoppas på poäng o en bra match!!!!

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar