tisdag 11 januari 2011

Förkylningen från helvetet!

Japp, den har jag fått :(
Efter att gått ett tag med ont i halsen o täppt näsa,
och känt mig allmänt hängig sedan nån vecka före jul, bröt det äntligen ut.
Förkylningen från helvetet, alltså.
Har haft lite hosta dag som natt, men inget som stört min sömn.
Men natten till fredag kom den på riktigt, rethostan.
Har sedan den natten inte sovit riktigt som man borde. Som max 2 timmar åt gången,
med hostattacker där emellan. O sedan lite feber på det :)
Så på söndag blev det till att sjukanmäla sig :(
Och igår morse när kl slog 8 ringde jag VC.
I hopp om att få hjälp, o det fick jag ju, o då behövde jag inte ens åka dit :)
Hon jag pratade med skrev ut Cocillana-Etyfin, *Yippie*,
som jag kunde hämta ut senare på em.
Så när sambon åkt på träning o sonen somnat beslutade jag mig för att det
skulle bli en tidig kväll för mig.
Så med en alvedon o lite Cocillana i kroppen somnade jag strax efter nio.
Så även fast natten varit lite hostig, så går det ju inte att jämnföra
mot tidigare nätter. Jag har ju faktiskt fått sova mer
än jag gjort på hela helgen :)
Så from nu kan det ju bara bli bättre :)
*Kram Sara*

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att "helvetet" har vänt =)

    Kram...krya på dej

    SvaraRadera