måndag 17 januari 2011

Svammel :)

Första jobbhelgen sedan i början på december är avklarad.
O det gick ju galant som vanligt :)
Hämtade upp I när jag slutade hos momma o moffen, där
han fått lite kvalitetstid med dom ett dygn.
Väl hemma väntade en verkligen skön söndagskväll.
Varma mackor till middag (hör inte till vanligheterna ), lek med sonen,
snöskottning, ett härligt o varmt bad, soffläge med intag av glass :)
Söndagsmys på hög nivå.
Blev en tidig kväll oxå då jag känner mig lite sliten fortfarande efter
helvetesförkylningen.
Idag är jag ledig, å det känns ju skönt.
Skulle bara önska att min son kunnde sova lite längre o inte vakna 05:00.
Men jag slummrade till ett tag till å klev upp en timme senare.
Idag ska vi åka o hälsa på delar av familjen Edblom/Jonsson.
Ska bli kul o ses igen då det säkert är tre månader sedan sist.
Nu är det dax o ruska upp fjäderdräkten o ta tag i dagen :)
*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar