söndag 2 januari 2011

God fortsättning!




Eftersom jag inte önskade gott nytt år här på bloggen, så får jag istället önska er en God Fortsättning. O hoppas att det nya året blir så bra det bara kan bli :)


För min del tror jag att det kommer att bli ett bra år,
och även för min familj.
Saker som vi ser fram emot, som att vi kommer bli en lite större familj :)
Saker som kommer att tas vid där det avslutades 2010,
som farstun, fasaden o lite renovering inne :)
Sedan så blir det nog massor av mys o samvaro med släkt o vänner.



Osså ser jag fram emot det här




Några besök i Storhogna, både nu i vinter o så klart till hösten :)


Och en massa stugmys i stugan i Bjässjön.Och förhoppningsvis blir det redan nu i vinter, o då med skoter tillsammans med mina bröder :)

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar