tisdag 18 januari 2011

Vill ha nått...


...att se fram emot!!!!


Självklart så ser jag fram emot torsdag då vi äntligen ska få kika
på lilla pyret i magen. Osså ser jag ju fram emot när det lilla livet
vill kika ut :)
Men förutom det så vill jag ha nått att längta till.


Vi hade ju tänkt åka till fjällen, men en härlig elräkning gjorde att
vi tog beslutet att hoppa fjällen i vinter :(
Så istället får jag se fram emot en fjällresa i sommar o till hösten.
Men det känns som så långt bort, vill ju ha nått inom de
närmaste månaderna att längta o se fram emot.

Kanske beror detta på att jag känner mig lite less.
Jag är less på allt vad vardagsbestyr heter, less på jobbet,
less på att vardag o helg ser likadant ut.


Jag vill att nått skojigt ska hända!!!!


Självklart tror jag att det snart vänder o jag ser saker o ting på ett mer
positivt sätt. Kanske redan imorron eller inom nån timma :)
Men just nu är jag less o vill längta!!!!


*Kram Sara*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar