fredag 1 april 2011

Fredag!!!

Fredag o jag har varit ledig idag o hela helgen :)


Dagen har gått i besökens tecken. I morse vid halv tio dök mina kära barndomskompisar Malin och Janet upp, o deras små knoddar så klart :) O det var verkligen länge sedan vi alla sågs tillsammans. Janet träffade jag sist på hennes 30-års fest i september, medans jag o Malin träffats lite oftare. Men det blev en mysig dag med fika, lunch o en massa surr :)


Nu väntar vi på familjen Edblom/Jonsson för fortsatt fredagsmys tillsammans med denna härliga familj. Vi ska käka tacos o efterrätt, osså blir det lite godis o snacks efter det :)


Kom ju inte ihåg att fota nått tidigare idag, men ska försöka ta några bilder ikväll som jag kan visa imorron :)


Ha en mysig fredagkväll ni med


*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar