måndag 25 april 2011

Svammel!!!



Påsken har nu passerat, eller strax iaf. Det är ju annandagpåsk idag :)
O i år har det varit en härlig påsk med mycket sol, grillat till middag o trädgårdspyssel.

L-H o I har varit lediga hela helgen medans jag jobbade på långfredagen o idag.

Passar ju bra att få lite storhelgsersättning nu innan långledigheten :)




Har ju haft nedräkning några veckor nu, men nu är det verkligen nära :)

Endast 4 arbetspass kvar!!!! Så på torsdag kl 15:00 tackar jag

för mig på ett tag!!



Kan oxå passa på att berätta att jag nu är i v 31 (30+2), o att det

lilla pyret där inne lever rövare flera gånger om dagen, men mest på kvällen..

Har även varit in o gjort en glucosbelastning. Detta för att min käre far har

diabetes, o man vill då testa om risken finns för mig med. Men efter att ha druckit 3 dl sockervatten o suttit i två timmar visade det på att min kropp tar

hand om sockret på ett mycket bra sätt :)

Fastevärdet på blodsockret var 4,6 och efter två timmar var det 5,6!!




Nä nu blir det lite lunch, o fixa till sig inför en kväll på jobbet!!





*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar