torsdag 26 maj 2011





Har gjort nått jag inte brukar göra, men en magbild kan jag ju visa iaf :) Tog nog bara ett kort under tiden jag väntade I oxå, o det var även det i slutet.Det här är nog första, o enda, riktiga"magbilden" under den här graviditeten som jag knäppt.Här är jag som ni ser stor som ett hus, i vecka 35 :) Så nu är det inte så jätte långt kvar.


Vi var in på sjukhuset igår o fick datum för snittet = när lilla pyret ska få kika ut :) O jag gissar nu på att nyfiken är stor på när detta datum är....Men det tänker jag hålla lite för mig själv ett tag till :)


Fick lite info om hur snittet kommer gå till, både före, under och efter. O det känns fortfarande som jag gjort helt rätt val. Läkaren talade oxå om att de inte är så förtjusta i idén, men eftersom jag redan blivit lovad så la han ingen enrgi på att försöka övertala mig :)
Fina människor det dära :)



*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar