söndag 29 maj 2011

Längtan!!!

Finns vissa saker som jag längtar efter nu. O vissa saker mer än andra, men ändå en längtan :)


* PYRETS ANKOMST

* Slippa magen

* Slippa svullna fötter o ben

* Kunna dra på mig mina älskade JEANS

* Sova på magen

*BUSA O LEKA runt med prinsen obehindrat

*MOTIONERA!!!

* Skumpa runt på HÄSTRYGGEN

* Sippa på vin, öl o nån cider

* Sommarvärme

* Åka iväg o bada

* L-H´s semester

*Fjällen


Ja det blev ju en liten lista med saker som jag längtar till :) Sedan finns det ju alltid mer man längtar till, men det är mera långsiktiga saker. Som att jag längtar till våran farstu är klar, huset färdigspönat, altanen o inglasningen är på plats....o säkert så finns det mer att längta till men det här får räcka för nu :)


*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar