onsdag 18 augusti 2010

Glad o myspysig :)

Idag är det en sådan där dag när jag bara myser runt här hemma :) I sover sin lunchlur nu o jag har legat i soffan o degat en stund *skönt*
Vi har ju hunnit med att leta troll i skogen, som blev en tur ner på BSK där vi kikade på skridskobanan som I ska åka på i vinter :) Vi var i lekparken som dom oxå har där o gungade, plockade kottar på vägen hem o ätit lunch o kikat på Bilar.

Sedan så känner jag mig så glad, för en av mina älsklingsårstider, hösten, står o knackar på dörren! Det är ju lite höstblåst ute o inte så där väldans varmt :) Kanske lite tidigt än, men snart kan den få komma på riktigt :) Tänk vad mysigt, höstens fina färger, klar o frisk luft, tända ljus o massa soffmys med familjen :) Love it!!!

Idag till middag så blir vi en till runt bordet, min kära stora storebror kommer o ska hjälpa oss att sätta in ytterdörren, o L-H satt in fönstren igår :) Kommer bli så fint!!!!

Bjuder på en höstig bild från Storhogna!!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att se en bild på bygget.
    Syns till helgen!

    Kram Lena

    SvaraRadera