söndag 8 augusti 2010

Sista dagen!

Ja det är det i dag, på min semester alltså :)O jag tycker det känns helt OK att komma tillbaka till vardagen, jobb, dagis, ridningen, matlådor o allt annat som man släpper lite på pga semester. Här finns ingen jobbångest :)
Känner mig nöjd o glad efter dessa tre veckor, har hunnit med nästan allt jag velat göra o lite till. Har inte haft strålande sol o tryckande värme, men det gör inget. Har faktiskt tyckt att det varit lite skönt de dagar det kommit lite regn. Kanske låter det konstigt hur man kan tycka det, men alla som känner mig vet att jag trivs som bäst när sommarvädret är så där lagomt. Har aldrig gillat gassande sol o 30 grader, svetten lackar fast man sitter stilla i skuggan...Nä det är inget för mig :) Lagomt är bäst!
Ser nu fram emot det som komma skall; jobbet o alla kära arbetskamrater, hösten, vintern, fjällena, hockeyn o allt mys med min underbara familj. O mycket mycket mer
så klart :)

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar