torsdag 19 augusti 2010

Ingen vanlig dag!!!

Idag är det ingen vanlig dag, eller....Jo, det är ju torsdag, men det är oxå dagen med stort D som jag väntat på :) Idag, fast ikväll, så kör ridningen igång igen efter sommarlovet. Som jag har saknat den :) Tycker det ska bli så kul o få träffa alla mina vänner i stallet igen, fyrfotingar som tvåfotingar :)
Det första jag ska göra när jag kommer dit är o mysa med sötaste Smurfen, andas in den härliga hästdoften o bjussa han på lite morötter. Sedan så blir det nog kaffe o surr i fiket med härligaste gänget, för att samtidigt ladda för 50 minuter i sadeln.

Jaja, snart om några timmar så kryper jag i ridkläderna, placerar rumpan i rallybilen o styr kosan mot Färsta o några timmars kvalitetstid :)

*Kram Sara*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar