tisdag 24 augusti 2010

Jobbkväll

Ja, men då var min lediga måndag till ända, o jobb ikväll står på schemat.
Jag sitter här på morgonen o myser för mig själv, läst tidningen o druckit kaffe o nu lite surfning. I sover fortfarande o det tycker jag är bra, för han har sedan dagis började efter ledigheten varit vaken före eller samtidigt som mig. Dvs väldigt tidigt.
I kväll så ska jag jobba, börjar 11 o slutar 9. O det känns ju ganska bra, men skulle inte ha grinat om jag fått varit ledig en dag till :) Jobbade ju i helgen o det känns. Men jag har ju turen att få vara ledig fredag - söndag, så egentligen ska jag ju inte klaga :) O jag är ju faktiskt glad att jag har ett jobb att gå till.

Måste bara berätta att igår kom min älskade sambo hem med en present till mig :) Blev väldigt glad o lite förvånad, men som sagt väldigt väldigt glad. Jag fick en ny ridhjälm :) Välbehövligt o nödvändigt, då den jag hade är lite liten o så inte så säker som den borde. Tappad några gånger i backen o så hade den några år på nacken, typ 17 år dårå :) Så tack min kära sambo, ÄLSKAR DIG!!!

*Kram Sara*

1 kommentar:

  1. Men?! Inte visste jag att du bloggade!?!
    Kul, nu har jag en blogg till att följa! :)

    SvaraRadera